Bird Owl

Bi vs bög

Bi vs gay? 

När en brud är i sällskap med många killar och vill "leka" intressant så börjar hon alltid berätta om sina bi sexuella historier (som jag personligen tror är påhittade) och alla killar hamnar på fall och typ börjar dregla, de får upp trekanter med den bruden och någon mer i huvudet och fantiserar tills de får bånge och måste gå och runka.. 

Men guys! De här brudarna är inte bi! De kanske hånglat med en tjej någon gång men det har jag också och jag kallar inte mig själv för bi och det betyder inte att varken jag eller de skulle vilja ligga med tjejer!

Jag erkänner att tjejer kan vara hetare än killar men jag har inte fått känslor för en brud så det räknas inte.. De flesta tjejer som kallar sig för bi vill bara ha uppmärksamhet.. 

Dock on en kille skulle säga att han är bi är det typ "what nej du är bög" och det finns inget "coolt" i det! Killarna tar typ avstånd och tjejerna tycker att det är lite kul att han är bög men han kommer inte att få något.. 

Varför?! Varför kan det ses så jävla fel att killar är bögar medan tjejer kan vara med vem de vill? 

Bögar är underbara och antingen är de as matcho eller så är de lite femenina.. Oavsett vad så är det människor.. 

En lesbisk brud- hiss 
En bög- diss 

Varför?


Kommentarer:

elin:

skriven

det är tyvärr inte jag på bilden, önskar jag var lika snygg - här är jag http://soclosedecember.blogg.se/2014/february/om-elin.html

Svar: Du är jätte fin!
Nicole

KassandraPalma:

skriven

Hej fina du!
Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en bikini från To Die For. Va gärna med och tävla :)

dirket länk : http://kasssandra.blogg.se/2014/march/tavling-to-die-for-2.html

Julia:

skriven

Sv; Ja jag försöker att inte pressa mig, ibland önskar man ju att resten av världen skulle stå stilla och vänta.

Svar: Du får gå din egen väg i din egen takt, att alla andra skyndar igenom sina liv är deras problem
Nicole

linn mattsson:

skriven

Hej! Har nu lagt upp en video som visar hur man lägger in spotify utan att behöva ha den stora albumet med, kram'

Svar: Men Gud så bra måste kolla!
Nicole

i ❥ p h o t o - tilda:

skriven

Fin blogg! :)

Svar: Svar: tack :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar