Bird Owl

Kommentarer:

Elin Bjurek:

skriven

Snygga bikinis!!
Svar: Tack! Teatersmink är sjukt roligt men sen gillar jag också att sminka ögon, blanda massa fina färger osv. :D

Svar: Svar: tack :) du borde lägga upp videor på något fint ögonsmink :)
Nicole

Emelie:

skriven

Den vita! Vart ska du? :)

Svar: Svar: jag ska till Mallis :)
Nicole

Paint a bucket - Linnea:

skriven

Den orangea bikinin röstar jag på ;)

Tommy:

skriven

den du trivs bäst med alternativt köp 2 om du blir osäker :)

Svar: Svar: det är klart att jag kan köpa två, frågan är vilka två i så fall?
Nicole

Thea:

skriven

Åh vad fina! Min favorit är nog den vita med fransar :)

Svar: Svar: jag tycke om alla är så himla kluven
Nicole

Tess:

skriven

Mycket fina!
Nu är en ny runda med VeckansBlogg igång , kika gärna in och delta :) Ps. Startar KlurigaGåtor nu i veckan också :) Förlåt om du inte gillar sådana här meddelanden! kram!

Svar: svar: nej då inget emot veckansblogg osv :)
Nicole

Michelle:

skriven

Åh den med leopardmönster.. fast gillar mer mönstret än själva modellen :P

Svar: svar: ja det är mönstret som jag gillar för solbrännan efter den kan inte bli allt för fin..
Nicole

extravaganzaa.blogg.se:

skriven

Den vita med fransarna ;)

Svar: Svar: Jag gillar toppen men byxorna var lite trista
Nicole

FlizanLizan:

skriven

Snygga :)

ami:

skriven

Leopardbikinin var helgrym!

Svar: svar: Visst! jag älskar leopard mönster
Nicole

Elin:

skriven

den vita eller orangea! :)
sv: ja verkligen, hon är grym! man högerklickar på den låten man vill ha, sen väljer man embed code, sen klistrar du in den i html läget där du skriver ditt inlägg :) hoppas du förstod hehe!:)

Svar: Svar: tack så mycket :)
Nicole

Anonym:

skriven

den leopard mönstrade



-A

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar