Bird Owl

Koleseum vs marquise?

Frost i gräset, ingen vind och solen skiner. Då måste man bara dra till kungsan och åka skridskor lite. 

Hoppas att karma inte straffar mig för det här nu men det bästa med att åka skridskor är att se alla som ramlar. 

Det jag lever för 

Sen fick jag ett samtal om att jag skulle följa med några polare till marquise och vi hade verkligen en super kväll! Vi förade på cails sprit samt ett ställe som heter Nonno eller något sånt, men sedan blev jag och cail nekade att komma in två gånger så alla drog till Koleseum istället. 

Ett ny öppnat ställe i gullmars som var lite över hypat med konfetti kanonerna och för flippat ljus till musiken. Men musiken var relativt bra och det var fullt med folk som dansade.

Super lyckad kväll! 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar