Bird Owl

Innan vi flippar

Natten var svår, jag tänkte på allt skit som hänt det här året och är glad att året äntligen kommer ta slut. 2015 kan bara bli bättre!

Och inte nog med alla jobbiga minnen över de senaste veckorna så fick jag tillbaka skuldkänslorna. Idag för exakt 4 år sedan träffade min familj min bösta vän för sista gången.. Jag förstod inte ens att hon skulle gå bort, jag var bara 14 jag tänkte inte så. Vi skulle ha hela livet framför oss! Och därför gick jag på en fest den här kvällen för fyra år sen.. Kommer aldrig få tillbaka den tiden med dig och jag valde bort dig den här sista gången jag kunde träffat dig, men det visste inte jag! 

Ändå tacksam för mina sista gång jag fick träffa dig. Men du ska veta att jag kommer göra allt för att hamna i himlen och få återförenas med dig, jag kommer snart, vänta på mig. Ebba jag älskar dig <3 



Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar