Bird Owl

Den dolda delen

De senaste veckorna har uppenbarligen inte varit allt för lätta för mig, få av er har jag valt att berätta för då hur stark jag än är behöver jag en axel att gråta ut mot ibland. 

Jag har bara idag fått reda på saker jag aldrig trodde skulle hända mig och jag måste lära mig att sluta tänka "det kan inte bli värre" för det är precis det som alltid sker.. Det blir bara värre! 

Jag försöker inte överglänsa någon med hemskheter här men när jag ser mina vänner gråta och får höra anledningen till det så är det nog inte många gånger jag har tänkt "jag skulle också mått sådär" för de flesta av er har helt underbara liv så när ni råkar på små motgångar så går ni sönder. 

Dock så känner jag med er, ni kommer mycket senare i livet bli starka och förstå vad som är viktigt och inte.


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar