Bird Owl

Kärlekshormon

Senaste dagarna har jag känt mig extremt ensam och osäker på allt.. Även väldigt nere utan att jag vetat varför och vem kunde tro att jag skulle hitta svaret på det på ett avsnitt av Gordie shore?!

Finns något som kallas kärlekshormon som man får av beröring och närhet, det ger en lycka och trygghet och eftersom jag och Brian fortfarande inte varit tillsammans så mycket efter vårt bråk så är det därför. 

Det är ett hormon som kom mer maturligt innan media kom då folk träffades mer då och vi behöver det gör för att kunna leva. 

Folk som inte får närheten de behöver får lättare hjärtattacker och de finner samma känsla genom mat (vilket funkar) men de är därför många är överviktiga.. 

Behöver mina bebis helt enkelt <3


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar