Bird Owl

Tältningen med klassen!!

I tvåan är det obligatorisk att tälta för idrottens betyg skull, jag har sett fram emot det förutom att jag trodde det skulle bli sjukt kallt..

Men jag hade en varm man som höll om mig hela natten <3

Vi har gjort allt från att laga wook på stormkök till att huggit huvudet av gäddor (jag hade en stor kniv och högg den)

Det roligaste förutom alla prank och killarnas tjejskrik när de blev rädda var nog ändå när jag och Brian skulle paddla och plötsligt var vi i vattnet..

Dock fett varmt i Östnora!

Sen runt 11 när vi egentligen skulle legat i tälten och vara tysta så blev jag och Nästy fett sugna på pannkakor.. Vi hade smet men inget att steka det på :(

Jag hittade på något att jag hade nån penselin som jag ska dricka varm varje kväll så då fick vi i alla fall nycklarna till "köket" men det var ändå så att det fanns en spis men inga redskap..

Gick rätt bra ändå för mig ändå ^^ men inte för Nästy XD

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar