Bird Owl

Skrivit för två veckor sen när hoppet fanns kvar

Han blev brutalt mördad för några veckor sen.. Jag förstår att du haft det jobbigt.. Men du har ändå kämpat eftersom du är så stark, och jag har försökt att hjälpa dig, du vet att den som mått värst ändå är hans flickvän.

Du har försökt hjälpa henne och sen kom alla mardrömmar. Där händelsen fick henne att begå självmord, vilket även hände i verkligheten, eller ja.. Vi får låta tiden visa om hon klarar sig.

Men i vilket fall så vill du följa med dom, du känner att det inte finns något som binder dig till jorden längre...

Senare samma kväll som jag får veta det om hans flickvän, när jag skulle ut med hunden, börjar en man i kanske 20års åldern skrika saker efter mig, med en mörk basröst och han låter nykter ... Jag känner inte igen rösten, men vänder mig om.

Ser endast lite konturer i mörkret och känner inte igen honom.. Han sparkar mig på knät och jag faller ihop, skriker saker om mig som:

"Världen skulle vara en vackrare plats utan dig"

"varför har du inte tagit livet av dig?"

"ingen bryr sig om dig"

"du är inte annat än en äcklig slampa"

"utan dig vore allt bra"

Sen sa han saker som jag vet går runt som rykten om mig..

Jag reser mig upp och ställer mig framför honom. Han höjer direkt nävarna när han ser att jag inte tänker gå därifrån.

Jag fick in första slaget, dock misslyckades det helt då han flyttade på sig och hans tänder rev upp mina knogar.. Men mitt andra slag, slaget i ren ilska, vrede och rädsla. Det sitter, det sätter sig och jag hör hur hans näsa knäcks..

Dagen efter trodde jag att allt bara var en dröm.. Jag hoppades att det var det men sen såg jag mina uppslagna knogar och insåg att det faktiskt hänt.

Han visste vem jag var och jag har aldrig sett honom förut. Känns inte så bra att någon i lilla tungelsta vill misshandla än..

Ja det här påverkar mig som fan psykiskt, speciellt när det redan händer så mycket jobbigt..

Nu kan jag åter igen inte äta, måste kämpa.. Måste kämpa mer nu när mamma vill lägga in än på boende annars..

Jag känner mig klar här.. Jag orkar inte mer..

~ Ge aldrig upp ~


Mycket har ändrats sen de två veckorna sen jag skrev det här, dock bara till det värre.. http://m.youtube.com/watch?v=5CBale6pHp4">http://m.youtube.com/watch?v=5CBale6pHp4

Kommentarer:

Johanna:

skriven

Du klarar det här hjärtat! Det är bra att du tar hand om din kompis men ta inte på dig för mycket av den sorgen <3

Svar: tack men jag vet inte längre om det går <3
Nicole

Anonym:

skriven

vet att jag finns för dig. du kan smsa, ringa, när som helst.


-A

Svar: tack men just nu kan ingen hjälpa
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar