Bird Owl

På nyår..

Visst det hände en jävla massa bra grejer på nyår och vissa grejer som man uppskattade då men kanske ångrar lite nu ^^

Men sen hände det en grej som faktiskt var rätt så obehaglig när man tänkte på det efteråt..

När killarna hade åkt hem med tuben och jag och klaudia väntade på pendeln så var det en snubbe som ställde sig bredvid mig i rulltrappan.

Han puttade på mig några gånger för att då kontakt och sen när jag väl tittade på honom stal han en puss och började snacka engelska med mig.
Nu snackar vi inte om typ mammas godnatt puss utan det här var en slemmig jävla bira puss..

Han tog tag i klaudias arm och bada henne att sätta sig ner, när hon vägrade tröck han ner henne och fortsatte prata med mig..

Han ville ha fler pussar och ville att vi skulle följa med honom och hans kompis hem. (Vilken kompis? Det var bara vi och han där?)

Vi sprang ner för trappen och ut på perrongen vilket han också gjorde, han tog tag i våra armar och sen.. Sen kom han kompis, den biffigaste killen typ någonsin.. Han tog tag i klaudias andra hand och de försökte dra med oss upp mot tunnelbanorna.

Jag kommer ihåg att jag var sjukt rädd att jag inte kunde göra motstånd men när jag såg tårarna rinna ner för min bästa väns kinder så fick jag nog.

Armen snubben höll i tog jag kraft med och armbågade honom vid njuren, han släppte oss helt och föll ihop.

Dock var den andra killen mycket mer biff och hade ett bättre grepp då om bägge armarna på Klaudia.

Men av nån anledning sa mitt ben att jag skulle leverera en spark i sidan så well I did. Sen bara sprang vi tills tåget kom.

Fun night?

Kommentarer:

Anonym:

skriven

Karaten kom till användning asså


-A

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar