Bird Owl

bebis jag älskar dig fortfarande..

jag hör bara mer och mer hur du går bakom min rygg och frågar mina vänner om jag håller på med andra och att du frågar dom om jag har gått vidare. Jag har stått framför dig, tittat in i dina ögon med tårar rinnandes från mina och sagt att jag saknar dig, varför tror du mig inte?
 
Jag vill fortfarande göra vad som helst för att vi ska kunna ha ett fungerande förhållande men du vänder alla mina ideer ryggen till trots att du säger att du vill samma sak, så fort jag ändrar på något med mig för att jag ska vara mer som det du vill ha och vi har det bra..  Är det som att du känner att du ska passa på att göra något för att du har övertaget. Du vet att jag lyssnar på dig och då fortsätter du antingen att klaga på samma sak eller så kommer du på nya saker för att du vet att jag i alla fall försöker ändra mig för dig..
 
både jag och alla våra gemensamma vänner säger att du behandlar mig som en sak, på det sättet att det är som att du paxat mig och inte låter mig träffa andra utan att ge mig dåligt samvete för det då, när jag träffar dom eller efter.
Du har krossat mitt hjärta allt för många gånger
 
 
du är extremt svartsjuk och jag är kramig som person men jag har försökt ändra på mig så extremt mycket för dig, jag tyckte att vi borde försöka mötas halvvägs med att du visar mig tillit (då du talar med mig som om jag skulle/har varit otrogen). Ditt svar ''Slutar du klänga på andra så har jag inget att vara svartsjuk på''
 
Under hela vår relation så har du fått mig att må sämre än någonsin annars men du har även fått mig att må bättre än någonsin annars, vi har några jätte fina minnen men du har konstant lagt en sån press på mig med att jag ska ändra mig och jag har hela tiden fått sämre och sämre samvete för att jag inte lyckats att ändra mig. Inte lyckats bli det du vill ha. Inte ändrats till den bruden som du egentligen förtjänar.
 
Det känns som att du bara valde en brud som du ville skulle falla för dig så hårt att hon gör vad som helst för dig, för att sedan ändra på henne helt och hållet till det idealet av en flickvän som du vill ha. Och du visste att hon skulle göra det för att hon älskade dig så pass mycket. Och sen lyckades du inte med det med mig och därför vände du allt till hat mot mig istället..
 
Visst jag är långt ifrån perfekt själv men det är så här det känns.
 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar