Bird Owl

Vissa dagar

Vissa dagar känns helt klart längre än andra utan dig.

Det har inte gått en ända dag som jag inte skänkt en tanke åt dig, inte en ända. Det är som att du aldrig försvann men ändå så saknar jag att dela allt med dig. Våra minnen är dom bästa och så mycket skäll vi fått för vissa av våra bus, det känns bara då tråkigt att inse att det aldrig kommer bli fler. 

Vissa nätter spenderas med ett leende och andra med tårar när jag tänker på dig. På lördag ska jag hen till din familj och hoppas på att få känna din närvaro eller i alla fall att du vet att jag finns kvar och saknar dig. 

~ always together never apart, maybe in disgrace but never in heart ~ 

Oavsett var du finns så kommer du alltid att vara min bästa vän! Jag älskar dig..



Kommentarer:

Carro:

skriven

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kim:

skriven

Finns alla tider på dygnet om du bil prata <3

Svar: Tack
Nicole

John :

skriven

Bebis jag avskyr att veta att du mår dåligt, kan komma över med choklad dirr? <3

Svar: Sötnos <3
Nicole

Sander:

skriven

Vill du att vi åker till hennes grav i helgen? <3

Svar: Tack men jag ska träffa hennes familj idag :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar