Bird Owl

The first

Killar tycker att tjejer håller alldeles för hårt om minnet då de förlorade oskulden. Oavsett om det är med någon du varit med länge och älskar eller om det bara var ett engångsligg.

Jag höll inte riktigt med om det förrän jag tänkte lite mer på det.

Från mitt första seriösa förhållande då jag förlorade oskulden minns jag till och med vilka strumpor jag hade på mig den kvällen. Jag minns allt in i minsta detalj och angående allt runt om så minns jag när jag insåg att jag hade känslor för killen, hur jag tog mod till att visa/berätta det och hur vi gick från det till -> på G -> tillsammans.

Jag minns första gången han sa att han älskade mig och hur han kysste mig första gången.

Med mitt förhållande efter det där jag älskar personen så mycket mer, kanske för att vi gått igenom mer saker tillsammans eller kanske för att jag är äldre och kan känna starkare känslor så minns jag inte hur vi blev tillsammans, eller första gången han sa att han älskade mig. Jag minns första kyssen och första gången vi hade sex men jag har inte blekaste minne om vad jag hade för kläder eller hur vi nådde dit..


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar