Bird Owl

lite nytt !

Sitter klistrad framför datorn eftre flera timmar utav plants vs Zombies :| aj..
 
Men nu beställer jag lite nytt, min e juice är snart slut så lite nya smaker behövs, samt massa piercingar..
Alla tungpiercingar bara försvinner på något jävla sätt och samma med de till naveln, sen vill jag ha någon att byta till när min nipple är 100% läkt :) hittade ettt as sött hjärta där staven är i mitten och hjärtat är runt :) och varför inte ett par playboy örhängen när man ändå håller på? :
 
får visa allt när det kommit hem !! Vill ha't nu :( 
 
Ni vet känslan när man busar? Busat med skolan genom att få lat hjälp som jag inte egentligen har tillräckligt höga kriterier för att få ^^ men lite extra hjälp satt man slipper göra vissa saker är ju aldrig fel :)
 
 
 
Pumpat lite på gymmet också! Tar så långt tid innan man ser resultat och när man väl ser några så klart att det itne där man ville ha dom, fått på ryggen vilket inte är något fel i det men sen på armarna.. vill inte bli biff igen :(
 
Lite kontuerer på magen finns väl men hade hoppats på mer, dock är min röv tillbaka så happy! man tappar sjukt fort på några månader liggandes med hjärnskakning och det går inte alls lika fort att få tillbaka det :(

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar