Bird Owl

''vänner''

de som alltid finns där för dig, de som aldrig sviker dig eller gör dig till åtnöje eller driver med dig.
 
Vänner hjälper dig alltid upp när du har ramlat och kommer alltid tillbaka oavsett hur hårda ord du använder mot dem.
 
bråk efter bråk så står de fortfarande kvar som om inget hade hänt, eller?
 
Du tycker att du har dom absolut bästa vänner som fyller i de här kraven eller hur? Men sanningen är.. de är faktiskt de som är de falska ''vännerna''.
 
tänk efter.. kriterierna på en bra vän låter mer som att de behandlar dig som en KUNG! 
Hur FAN skulle de stå ut med dig då?
 
Om det inte tar illa upp eller tröttnar på dig när du behandlar dem på det sättet så är de falska, de spelar bara. Antingen är deras riktiga jag en person som folk inte tycker om eller så är de ute efter något som de får med hjälp av dig.
 
Har du aldrig skvätt ner din vän med vatten när du redan hoppat i och hon/han står på kanten och velar? Du vet att personen blir skit arg och att det kommer att läggas bakom er som en bra sak så fort personen gett igen.
 
DET DÄR! Det är så riktiga vänner är mot vardandra.                    Behandlar varandra lika
 

Ifrågasätter du några av dina vänner nu? det gjorde i alla fall jag.. och de kunde ''absolut inte förstå vad de gjort för fel'' De tycker att jag är den som gjorde fel, men allt jag gjorde var att jag inte ville bli utnyttjad och bara ha äkta vänner vid min sida 
 
 
 

Kommentarer:

fiffi:

skriven

håller med dig helt och hållet!

Du är underbar <3

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar