Bird Owl

ramlösa = manlig cykel

Min cykelblevstulen idag..
 
men jag hade en grym kväll igår så det jämnade ut det..
och det var gasnke najs på jobbet
 
DOCK så håller min sjukdom gå in i en ''period'' igen just nu och jag tycker att det är lite dålig timing :(
 
*period= när allt blir mycket värre och jobbigare i ca en vecka + någon ny symptom ..
 
En konvo från igår (orka läsa hela!)
 
Jag: Man borde döpa sin hund till ''Vän'', då blir det '' jag sak ut med min vän :D
 
Snubbe: Men det funkar inte då får du döpa den till ''Min Vän'' eller ''Mina Vänner''.
 
Jag: fan vad smart! ''Har du sätt Mina vänner'', ''Jag ska ut med Mina Vänner'' eller Mina Vänner är här''... HAHAHA!
 
Snubbe: fan vad ensamt..
 
Jag: Ah... men det finns ju faktiskt folk som heter ''Mina'' nån kanske heter Mina Vänner med W eller nåt :| 
 
(Snubbe googlar)
 
och tror ni inte att det faktsikt  finns en psyko brud som heter det också?! ^^
 
 
 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar