Bird Owl

det var bara den känslan..

Två månader hade jag räknat ner dagarna från..

Glädjen när jag vaknade morgonen som det var 0 dagar kvar!

Och efter att ha varit under den gassande solen i 28 grader och väntat på exakt samma ställe i sex timmar för att komma så långt fram som möjligt..

Då tänker man väl att min reaktion när hon kommer fram är att skrika?

 

Hon kommer in på scene… och jag blir helt stel, jag stirrar med öppen mun och bara står och tittar. INTE ETT LJUD säger jag.. Och sen börjar tårarna rinna ner längs mina kinder..

 Efter ett tag lyckades jag smälta det och jag skrek som bara den och sjöng med i alla låtar, och idag känner man ju det i halsen.. ^^

 
 
 

Ke$ha är riktigt unik i hennes stil och låtar och jag råkade bara hitta en låt av henne på youtube för några år sedan innan hon slog igenom som jag råälskade.. sen några måander efter hörde man andra prata om henne men då hade jag redan hunnit bli helt sold på bruden.

 

Och hennes serie på MTV ’’ my crazy beutiful life’’ visar bakgrunden och inspirationen till allt hon gör. Hon är en helt underbar person!

När hon sjunger så ser man hur mycket hon älskar det för i början så försöker hon hålla masken och hon har liter miner när hon sjunger, men sen kan hon inte hålla sig.. hon bara ler och skrattar och tappar texten åhh jag älskade det!! Det var det bästa jag varit med om!

Quote by me ’’jag ska stå så nära scenen satt hon kan svettas glitter på mig’’

 

 

Hela väskan full med glitter och konfetti från henne nu ^^ 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar