Bird Owl

Citat (LÄS)

Olika citat som sagts och hörts från min helg ^^

• pannkakorna liksom bara flyger och snurrar.

• vilken gång, när hon sprang till bussen utan byxor eller när hon sprang utan tröja?

•alla barnfilmer är egentligen vuxenfilmer.. De är rena porrfilmerna om man tolkar de rätt.. Stackars barn..

•Kör inte så snabbt i guppen det kittlas när boobsen hoppar.

• jag har ammo!!!

"Båda mina cyklar blev stulna" (ledsen röst), "min med!" 

 
SCORE! (As glada och broefist) 



• jag vill inte vara ett engångsligg jag vill vara ett tvågångsligg.

•"får jag våldta dig?", "NEJ", "that's the spirit"

Minnet är bra men kort så för stunden kommer jag inte på fler unika ögonblick..

Jobbet om en timma, men ni kan ju ha så kul i värmen medan jag sitter inne :(

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar