Bird Owl

After eight dricka :D

Jordens godaste blandning och kul hade vi också ^^

Fridas nånting ville ha husvakter (fick dock reda på efter att jag hade sagt ja att det var för att de hade katter *help*)

Så vi bodde några stycken här då, girls night!! Dock har både jag och Sara jobb dagen därpå och för att jag inte ville behöva vakna tidigt och gå upp så bestämde jag mig för att dygna... Hur jävla dumt sol helst men det kändes smart igår -.-

Sicole eller Sikki skulle förklara lite saker igår (jag)

Lokomotiv= en galen spansk på ett foto.
Förklaring: loco betyder galen på spanska och motiv är något kameran koncentrerar sig på när man tar kort

Sen för att göra bort oss lite så ringde vi olika människor och pratade om allt möjligt ^^

Ända dumma var att det var svårt att hålla saker dolda i det stadiet.. Plus att när man har krig med bh:ar så tappar man bort dom och får gå runt utan :/

Lite tv reklam ^^ "Sikki på köpet"

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar