Bird Owl

5 nätter i skåne!

Brorsan, jag och min lilla bebi har haft en toppen vecka i skåne! 
 
Vi spelade lite golf där jag fatkiskt vann! ^^ 
böj knäna, ut med rumpna, luta frammåt och låtsas se konsentrerade ut är allt jag säger..
 
Sen blev det härligt bada och en massa glass med kudinerna! Min bebis som var så nervös för att träffa dom slutade med att gå as bra ihop med dom.. Om man ger killar en boll så kan de roa sig ett tag :P 
 
och som toppen på mosen efter att ha blivit ostörda i nästan en hel vecka så drog en kompis med oss på en för fest efter släktträffen! 
 
as stelt från början och de var 21 och uppåt men när vi började dansa och de blev lulliga så var det skit nice! (Y)
 
tänkte att efter 20 så var man för gammal för att ha kul men vad fel jag hade.. det var ju bättre! 
 
de hade typ en fem liters jägermeister ^^
 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar