Bird Owl

(torsdagen)

Nu ska ni få höra om början av min resa med 7 grabbar!
 
jag ljuger om jag inte säger att jag ångrade mig som fan när jag väl satt på bussen och verkligen insåg att jag i princip inte kände någon... iallafall inte bra!
 
sen 7 timmar senare när vi gått in i stugan kändes det fortfarande inte så bra förutom att jag insåg att jag inte var ensam tjej :) (båda visade sig dock senare vara as tråkiga och de satt bara inne i sitt rum hela tiden)
 
Men alla killarna var snygga och snälla så det blev kul sen :) 
Vi skålade på att vi inte skulle styra det vill säga INGA FESTER I VÅR STUGA och var tror ni att det var en stor fest några timmar senare? just precis.. I vår stuga ^^
 
men vi fick ut som ett tag senare och inget gick sönder förutom efter när en dörr gick sönder.. vad väntar man sig när gångjärnen är gjorda av plast?!
 
kvällen spenderades senare i en säng i mitten av två killar och innan vi hamnade i samma stuga så hade vi aldrig ens träffats ^^ men det var varmt och mysigt iallafall :)
 
Sov mest där för att jag inte ville väcka de som sov i samma rum som jag.. klockan var rutn 5 på morgonen och jag tänkte att de kunde få somna hårdare först sen kunde jag gå dit..
 
men det var liksom varmt och mysigt så jag somnade där ^^
 
två timmar senare var det upp och fixa sig och sen till backen ^^
haha bjuder på den ;P

Kommentarer:

Anonym:

skriven

oj oj oj blev en trekant asså :P

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar