Bird Owl

Livet som en bok?

Jag satte ett slut på ett sagolikt kapitel när jag gjorde slut med min pojkvän. Jag uppnådde aldrig riktigt nåt men jag mådde bra och var lycklig och det gjorde att man ville veta mer..

Men nu ett nytt år, ett nytt kapitel och en helt annan typ av handling. Hittills mycket sorg, ilska, saker man ångrar och massa kärlek och stöd från vänner. Var och hur kommer det här kapitlet sluta?

Det kanske tar en "twisted turn" snart. Ingen vet. Slutet får man veta just i "slutet". Man förutspår ett slut från sånt man vet och hört men ingen vet säkert förrän man kommit dit.

Men jag är nöjd med att inte veta vart mitt liv är på väg och inte veta ett dyft om min framtid! Vad är ens grejen med att leva om man redan vet vad som ska hända?;)

Kommentarer:

bambi:

skriven

Tjena sötnos! Kika in på min blogg och var med i "Veckans Vackra!" (Som Veckans blogg fast vackrare) ;)
Jag meddelar när jag dragit två vackra bloggare om några dagar!
Puss

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM:

skriven

svar: jaa vet, tack :)
nej haha det var snart 3 år sedan :D

Sandra:

skriven

Stark du är som vågar ta det beslutet, att gå din egen väg. Och du har så rätt, hur roligt skulle livet vara om man visste exakt vad som skulle hända?

Sv; Jag får träffa min sambo ibland fast med ett glasfönster i mellan oss, 2 timmar åt gången. Det är riktigt jobbigt att inte ens kunnat ge honom en kram på snart ett halvår. Men hoppas på att få träffa honom utan glasfönster snart :)

Svar: Svar: nej jag känner mig nöjd med att vara ovetande om morgon dagen..Hur klarar du att inte ens få krama honom? :( när får ni träffas på riktigt om man ska säga som så? :) kram
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar