Bird Owl

Kommentarer:

DIANA ÖSTERBERG:

skriven

fin!

Svar: Svar: tack detsamma :D
ta hand om dig kram<3
Nicole

Johanna M:

skriven

Gummman messa och berätta vem nu!!<3

Svar: Svar: it's still a secret but soon <3
Nicole

Rebecka:

skriven

Söt bild :) jag känner inte dig men efter allt det jag har läst här så vet jag nog vem :)

Svar: Svar: gör du säkert.. :P kramar<3
Nicole

Jakob:

skriven

kom igen inte ny redan va? aja lycka till tokstolle :D

Svar: Haha jopp det är en ny redan^^ en som känner lika tillbaka till och med! :D
Nicole

Emma:

skriven

Sv: haha tack så mycket!

Jouline♡:

skriven

Åh vad söt du är :) Härligt när man insett att man gillar någon, hoppas det blir lyckat för dig!

Svar: Svar: tack du är jätte söt du med :) ja kärleken är härlig och kan göra ont som bara den..

ta hand om dig kram<3
Nicole

mathilda:

skriven

ja tack så mycket, jag älskar dom verkligen :)
alltid lika snyggt vad man än gör med dom =)
skaffa ?=) Kram Mathilda & florence

Svar: Svar: verkligen älskar det! nej jag ändrar frisyrer och klipper upp en massa hela tiden så skulle tröttna om jag skaffa dreads :P
ta hand om er kramar<3
Nicole

Emma:

skriven

Cool blogg !!!

Svar: Svar: tack så mycket din blogg är också fin :)
Kram Nicole<3
Nicole

Malin Wederberg:

skriven

Ibland förstår man det inte förrän det är för sent :(

Svar: Svar: nej det är det värsta med kärlek.. Att man oftast märker den för sent.. Och det faktum att personen säger att han är arg på sig själv och att jag ska hålla mig borta från honom för att han inte ska råka såra mig gör inte saken bättre..
Kram Nicole<3
Nicole

Jenny:

skriven

Fint hår du har! :)

Svar: Svar: tack :D mitt hår gör absolut inte som jag vill men jag tycker också att det är ganska fint :)
Kram Nicole<3
Nicole

Emelie:

skriven

Vilken fin blogg du har (:

Svar: Svar:tack tjejen :)
Nicole

Emma & Tilde:

skriven

Sv; Vi använde muffinsformar så det är därför det är "muffins form" på dem annars brukar chokladfondant vara lite krämigare/rinnigare inuti.

Svar: Svar: okay då förstår jag :) ska lätt prova receptet :)
Kram Nicole<3
Nicole

Jasmine:

skriven

Svar: Tack för dina fina ord.
Ta vara på dig.
Kram

Svar: Svar: alltid kul att glädja någon :) jadå jag ska ta hand om mig själv :)
Kram Nicole<3
Nicole

Sarah:

skriven

följer dig nu också :)

Svar: Svar: vad bra :)
Nicole

L I N N :

skriven

Kärlek är svåra grejjer... Hoppas det löser sig :/

Btw så måste jag bara säga att jag älskar mustaschen som muspekare :'D

Svar: Svar: haha jag måste medge att mustasch musen är grym ^^ jag hoppas på att lösa mina ''kärleks problem''.. killen gillar mig tillbaka men ändå så är det problem.. Han vet inte hur jag känner men just nu är han arg på sig själv och ber mig hålla mig borta för att han inte ska råka säga något han ångrar..
ta hand om dig kramar <3
Nicole

Adèle:

skriven

älskar din muspekare haha <3

Svar: Svar: haha ja min musche är fan grym!!
Kram Nicole <3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar