Bird Owl

Filåt<3

Har varit kass på att blogga men idag var det iallafall alla <3 dag!

Och dom många vet så gillar jag inte den dagen eftersom min bästa vän gick bort i canser för exakt två år sen idag.. Men ville minnas henne lite och hälsa på henne och eftersom jag hat världens snällaste kompis så åkte vi dit med blommor och pratade med henne efter att vi äntligen hittat graven :) blev lite tårar men även skratt åt mina och ebbas minnen <3

Det krävs mer än cyklop för att kunna spela UNO under vattnet ! Haha saknar dig hjärtat <3

Kommentarer:

Anonym:

skriven

Tack för att jag fick dela dagen med dig! <3

Svar: så lite så älskling :* tack för att du tog insiativet <3
Nicole

Caroline:

skriven

Aa mitt namn försvann av nån andledning..❤❤❤❤❤❤❤

B E C C A J O N S S O N:

skriven

svar: hejhej, nej jag har verkligen inte perfekt hy och hår. långt ifrån det haha :) kram

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar