Bird Owl

det var ju det där med singel..

älsklingar vad söta ni är! trogna läsare som fortsätter att gå in fast än jag inte bloggar på dagar :* hinnner inte gå in på datorn och blogga så mycket för att jag har fullt upp om dagarna och just nu har blogg appen fuckat upp sig.. 
 
men ja ^^ i tisdags bestämde jag och en person att göra vårt skumma ''förhållande'' officielt. min fösrta tanke när jag blev singel igen var att jag kände mig fri (inget personligt) och jag ville inte bli av med den känslan och därför enades vi om att ha ett oseriöst öppet förhållande tills vidare :) inte att jag vill ligga runt och så men mer att man inte har några skyldigheter ;)
 
Bild: Min pojkvän är ju bara för söt!<3
 
men sen bara två dagar senare så tror jag att han glömt biten med oseriöst ^^ öppnar skåpet på alla hjärtans dag och där sitten en nalle och håller i ett paket och så står det två rosor där ^^ innehållet i paketet ser ni i mitten ;** men han är ju gullig <3

Kommentarer:

Frida Hjortén:

skriven

Åhh, vad gulligt! Han verkar vara en bra kille som du ska hålla hårt i :)

Svar: Svar: ja verkligen han är alldeles underbar <3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar