Bird Owl

Då vare dax då..

Ska skriva om min helg i nästa inlägg men skriver om idag och lite om kommande vecka först..

Jag ska ha fem dagars fasta:/ får bara dricka juice, fastete och buljong efter en fem dagars schema..^^

Bra för kroppen osv och jag ska klara det för mig själv. Jag tänkte att det kunde vara bra med tanke på min "sjukdom" också

Det bästa är att en snubbe var as säker på att jag inte kommer klara det för jag äter hela tiden.. Därför slog vi vad om nåt.. Eftersom han var så säker så var det att om jag klarar det så får jag sparka honom i krysset och om inte måste jag åka hem till honom och laga frukost:/ haha nu börjar han inse hur envis jag är och om nån utmanar mig så är det ännu värre ^^

Poor boy..

Kommentarer:

Anonym:

skriven

ojojoj e någon så dum satt dom utmanar DIG av alla mäniskor

-A

Svar: haha ja riktig idiot som tror att jag inte kommer att klara det bara för det..
Nicole

Marika:

skriven

Gumman, måste träffa dig! Saknar dig enormt!

Svar: saknar dig också <3!! fredag efter att jag varit hos doktorn? <3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar