Bird Owl

Historia

Det som har varit har varit och det tjänar ingenting till att döma folk efter deras tidigare beslut om man ser hur långt de har kommit, de hade aldrig blivit den personen som de är idag utan de besluten.

Jag har gjort mycket jag ångrar och mycket saker som min pojkvän blir väldigt arg över allt efter som han får veta om dom men det är inget jag kan göra något åt nu. 

Vänner försvinner längs vägen allt efter de får höra vissa saker medan man får andra just för de saker man gjort. Jag är samma person nu i vilket fall som helst men vissa bryr sig för mycket om det förflutna., 

Jag är en 17 årig brud, det är inte meningen att de här åren av mitt liv är något jag ska vara stolt över och ta bra beslut.. Förutom att alltid alltid ALLTID skydda sig vid sex..


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar