Bird Owl

Akuten

Blev en natt på akuten istället för att möta en kompis på Arlanda igår -.-

Fick en spark mot tinningen på träningen som jag dock blockade och som inte var så hård men efter ett tag började allt snurra och jag mådde piss.. Sen var jag inte vid medvetandet så jag har tydligen åkt ambulans..

Spelet amnesia är tusen gånger bättre än när man får det på riktigt :(

Har så stora minnesluckor och mår fortfarande piss..

Men bara för att jag är jag så tänkte jag jobba ändå fast de sa att jag bara skulle dra hem och vila efter jag fått resultaten från hjärntöntgen..

Men det håller inte så nu drar jag och vilar nån stans:|

Vet inte om jag ens tänker ta det som en komplimang att ambulans läkaren tydligen tagit mig för en 25 åring ^^

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar