Bird Owl

Lägret..<3

Åkte iväg på ett läger i helgen som jag skrev om innan.. Minns ni att jag sa att vi skulle vara typ 20 tjejer? I vilket fall som helst så blev det 60 stycken istället ^^
I början kändes det som "vad gör jag här" men efter ett tag OJ..

Jag har fått minnen och erfarenheter för livet och jag kommer aldrig att glömma det här! Jag kom hem som en bättre och starkare människa och tack för att fina kompisar jag har fått! Kunde inte spenderat helgen på ett bättre sätt..

Men om man ska klaga på nåt så.. "Varför hade ni så mycket kakor framme?!" Åt alldeles för mycket.. Jag åt hela tiden :P

Känns som att jag fått en ny start, jag ska ta vara på all energi nu och verkligen använda den för att ta den hör chansen. Att börja om där det har gått snett.

Kommentarer:

Marika:

skriven

Bra att du hade det trevligt! ^^ Saknar dig enormt älskling. <3

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar