Bird Owl

Kul konvo man hörde på tåget! X)

Tre typ 18 åringar satt och snackade (bara killar)
De började prata om vilka ''olyckor'' som kunde hända om man dricker för mycket på fest satt man är ett aprak!
...sprit, sprit, sex, göra bort sig och mer sprit... SEN!
 
Linus: Man blir inte bög bara för att man suger av en kompis! 
Snubbe 1: jag tänker inte suga av dig!!!
Linus: Varför inte? vi är ju kompisar? :)
Snubbe 2: inte för att jag är bög, men att suga kuk är så jävla gott!
Linus: Visst är det :) MEN, bara på kompisar ;)
 
 
HAHAHAHA asså jag dog lite X)
 

Kommentarer:

Josefine Anerland:

skriven

SV: åh tack snälla du, din kommentar gjorde min dag!

HAha ja jag är superdålig på att städa jag med..

Svar: haha så lite så ;)
Nicole

Nathalie B:

skriven

Sv: Önskar det fanns någonting så man kunde ta bort diabetesen helt snarare ;) Men tack för att du bryr dig, det värmer! Och nej, jag har inga alla de symptomen, men många av de uppkommer så fort jag "känner mig låg" vilket gör det väldigt jobbigt. Det går verkligen inte att förklara för en utomstående som inte har diabetes hur det känns, för det finns ingen känsla som man som frisk har och som stämmer överens med den.

Marika:

skriven

Nicole..? ):

Svar: ah? ^^
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar