Bird Owl

Vandring-check

Hade fel den var en och en halv MIL!!
Det är jävligt långt när man går i en skog som går upp och ner och består utav berg, lera och träsk.. I början ville man ta det försiktigt men när man väl blivit blöt så spelade det ingen jävla roll.. Yolo typ, det var då det började bli kul.

Så från mitten blev det kul och dom jag gick med just då lärde jag känna så sjukt bra att det knappt var sant.

Det var olika stationer där treorna skulle prata lite om överlevnad osv..

Då var det iaf ett ställe där de berättade om hur man skulle skydda sig mot bakterier om man fick ett sår.. Och så avslutade de me " fast det bästa att skydda sig överhuvudtaget med är det här" så fick alla kondomer xD bästa biten:P

Men sen när jag kom hem så var jag så sjukt trött i hela i hela kroppen och det gjorde ont överallt så jag gick och la mig vid 4 och vaknade nu.. Skönt!!

Och vad kan vara ett bättre slut än att min pojkvän kommer om några timmar!!!

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar