Bird Owl

That step you shouldn't taken..

Hur kan jag nu så många månader senare sakna det som egentligen aldrig fanns där för mig? Du var så fake och taskig men jag litade på dig och vi gick egenom allt tillsammans! Jag trodde vi var vänner, och att du alltid skulle stå där vid min sida?
 
varför kunde du inte bara låta det förbli så? Jag känner inte själv att jag gjorde något fel med att lämna dig och behöva tvinga mig själv att hata dig.. men jag tycker att det är fel att du tog ett steg för långt och lämnade mig kvar utan valmöjligheter.
 
Under en lång tid fick jag ljuga för mig själv för att inte förlåta dig! Vi har fina minnen tsm och var du tvungen att ändra dina känslor för mig? Jag var lycklig som det var och behövde inte ha dåligt samvete för att en av mina bästa vänner hade kysst mig.. JAG ÄR INTE OTROGEN OCH HAR ALDRIG VARIT, KOMMER ALDRIG HELLER ATT VA DET! 
 
Du är en jätte fin kille men inte för mig och när du insåg att jag inte skulle ändra på nåt för att kunna vara med dig så gick du för långt! Det vet du så varför slutade du inte bara innan det gick för långt?!
 
Om livet hade haft en reset knapp
 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar