Bird Owl

tårarna rinner ner för mina kinder..

Nu ska jag berätta något som bara ett väldigt litet antal känner till om mitt liv. Något jag faktiskt skäms för och önskade att det var annorlunda. Det här är inte en skvaller hemlis utan faktiskt något hemskt. 
 
Jag börjar med att berätta vad som hände för några timmar sen då förklarar jag allt eftersom eller efter.
 
idag så gick vi upp och bakade och medans degen jäste så började jag damsuga eftersom mamma hade bett mig att göra det. Sen när klockan ringde var jag inte klar så jag lät damsugaren ligga framme medan jag fixade resten med min pojkvän. Runt 13:00 när allt var klart så hade vi bestämt oss frö att gå ut med hunden dirket eftersom vi hade blivit tillsagda dagen innan att vi hade rastat henne för lite.. 
 
två och en halv timma senare när vi kommit hem igen så hade vi blvit helt leriga av skogen och helt blöta och kalla av regnet så vi gick ner och duschade och bastade...
 
Inge konstigt med det va?!?
 
sen när vi kommer upp så har vi ju gjort allt vi blibit bädda om att göra eller hur? rastat hunden länge, bakat bröd och damsugit nästan överallt.. Tror ni inte klart som fan att min pappa börjar skrika och blir riktigt arg på mig för att damsugaren har legat framme orörd i några timmar.. Då försöker jag förklara för honom att vi inte han göra det medan jäsningarna och sen gick vi ut med hunden :( och då är jag en lat jävla prinsessa för att jag borde gjort det innan jag duschade.. :(
 
och när han blir arg så drar han upp allt dåligt och fel som man någosnin har gjort och ger en alltid en massa straff som man inte förtjänar. Han sa att jag var den lataste dottern man kunde ha som tror att hon bor på ett hotell och att alla vuxna är slavar, att jag är elak mot min hund och inte tar hand om henne och att jag inte borde få ha det så bra som att jag har det (med hans tanke gång, jag får för mycket kärlek) 
 
och han bara fortsatte att mala och mala på tills Adam stod på dig och skrek ''håll käften, du går för långt och vi har gjort skaker som vi har blivit bädda om att göra hela dagen!''
 
då gick pappa mot honom, knuffade på honom, tog tag i hans armar, tryckte upp honom mot väggen och sa ''passa dig jävligt noga, jag kan splittra ert förhållade, det är tur för dig att barn misshandel är olagligt''
 
klat som fan att man blir ledsen och rädd.. Det är väldigt få som vet det här och mamma tror inte på så mycket av det för det händer aldrig när hon är hemma men det här är min vardag med pappa fast i lite lindrigare format..
 
men han har aldrig gjort det mot någon anna förut.. Och nu varför jag gråter mer än vanligt, Adam åkte hem och om jag vore honom så skulle jag aldrig komma tillbaka efter något sånt här.. Vilken tyrann gör något sånt här?! Jag kommer få träffa min älskling hos honom men mamma som inte vet något för att hon jobbar.. Jag tänker aldrig förlåta pappa för det här.. 
 
Men det är det här som har gjort mig stark som person.. Att leva med det här
 
 
 
 

Kommentarer:

Emelie:

skriven

Men herregud :O Stackars dig asså :S<3 KRAM

Svar: tack men jag börjar vänja mig nu, tills han gick på Adam :( kram <3
Nicole

Emsi:

skriven

Älskar dej <3

Svar: Älskar dig också<3
Nicole

KassandraPalma:

skriven

Jäklar!
Allt bra med dig?
CHOCKTILLSTÅND! seriöst, jag stöttar dig, jag står på din sida! Usch vad hemskt!!


Du är riktigt vacker och även vad som har hänt har du styrkan att le, riktigt stolt över dig! <3

Marika - Mino:

skriven

Vackraste underbaraste Nicole, du betyder så mycket för mig.
Du är min barndom.
Jag älskar dig finaste människan, om du är ensam hemma med din pappa spela in era samtal.
Så visar du din mamma hur han är, jag älskar dig, okej? <3
Håll ut, du får alltid ringa mig.
Du är stark och inte alls lat.

Jag visste att din pappa är lite som han är.. Men fyfan, där gick han fan över gränsen, jag älskar dig. <3

Svar: Ah Jag älskar dig också ska du veta! Jag vet att du alltid finns du är som en syster!
Nicole

NILES (FOTO & VARDAG):

skriven

va gärna med i dagensblogg! http://niles.blogg.se/2012/september/dagens-blogg-1.html

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar