Bird Owl

SL!!

Varför var det tvunget att vara strömavbrott mellan vh och nynäs? Fick ju åka värsta omvägen och trängas hur mycket som helst på bussen.. 
 
Så då fick ma nvänta jätte länge med att komma hem och duscha efter gympasset.. Ja jag har verkligen gett mig in på att gymma och kommer verkligen att göra det två gånger i veckan och fortsätta med tanke på resultaten jag får :)
 
 
Jag har ärligt talat börjat äta bättre och kännt av mina symtom mycket mindre! jag mår helt enkelt bättre så träning tänker jag aldrig lägga av med igen!! men jag måste verkligen komma igång bättre med joggingen så att kondisen blir bättre! :)
 
hoppas att ni har haft en bra dag puss<3

Kommentarer:

Paparazzibecka:

skriven

Hey there!
Check out my blog.
Bilder från modelljobb, bloggevent & andra feta event, ex-skribent på Modette -Nyheter24, fotograferingar, bloggjobb, VIP-fester, mat, många resor, tågluffande i Europa, mode, mitt bartenderliv, tatueringar, inspiration, mina sista månade i Sverige innan jag flyttar till andra sidan jorden och allt där imellan.
PEACE.

Svar: haha ja får väl ta och göra det :) men läser du min så läser jag din ;)
ha det bra :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar