Bird Owl

Miss foster!!!

Det här är fan inge kul längre ! det absolut första min ''pappa'' sagt till mig sen i söndags är ''du har inget att vara sur över för du har själv skapat allt'' (om du inte fattar så bläddra ner en bit och läs det om min pappa först) 
 
sen så idag när vi sitter och äter så har han fyllt ett helt jävla A-4 med punkter där jag framstår som en djävul och han som en ängel. Och att det är så synd om honom pga att jag behandlar honom illa.. 
 
WTF?! vafan tänker han med alla våra bråk är som det du kan läsa om tidigare så förlåt mig för att jag inte är tankeläsare.. 
 
Jag gör så gått jag kan och du kan fan inte säga till mig ''det är fler som bor i huset inte bara du, vi är en familj'' en familj seriöst? visst att du och jag delar blodsband och man kan finna dig i mitt DNA men det är inte ett dyft mer än det. du betyder inget för mig, ok? 
 
Och visst att det är fler än jag som bor här men jag vill fan inte ens hem längre för att jag vet att du är här. Jag har inga planer på att börja prata med dig och om du vill tycka synd om dig själv och hata mig för det så är det inte mitt problem..
 
 

Kommentarer:

Marika - Mino:

skriven


Fyfan vad jag hatar din pappa.
Vill spy på honom.

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar