Bird Owl

jag antar att jag får skylla mig själv

fick iaf ett mail från någon som jag inte känner om att hon/han vill att jag ska skriva om.. oh gud fattar inte att jag gör det här :$ men ah om avsugningar... Bara säger det till du som skicka att ibland har jag barn som läser här!
 
Gillar inte dig speciellt mkt :P men ah antar att man inte ska skämmas för sånt här eftersom det inte är så ovanligt
._.
 
 
men ah lika bra att få det överstökat:
 
1. om killen inte redan har bånge så tycker iallafall inte jag om att börja direkt utan mer om att ligga ovanpå honom (om man är i säng/soffa) och gnida magen mot kuken och smeka hans mage med fingrarna näst intill kittla. Men om man sitter eller står så får man smeka lite direkt med fingrarna.
 
2. När den står upp så kan du börja pussa honom runt omkring, slicka och suga på toppen ''retas'' lite med honom.
 
3. Efter det kan du börja att väldigt långsamt suga av hela kuken tills han bli riktigt upphetsad.
 
4. Avsluta med att lägga handen runt vet inte vad man ska säga roten? och bara suga av från mitten till toppen. När du rör huvudet upp och ner fort ska du även röra handen i samma takt. Handen ska helst inte sluta nudda dina läppar när du kör. :) Gör fortare och fortare tills han kommer och klart! :D
 
ps. vad du är gör, snudda aldrig, aldrig, aldrig med tänderna för det gör ont som ett as..
 
vill inte ens trycka på publicera vad är det här -.-

Kommentarer:

Marika - Mino:

skriven

Puss.

Svar: Puss på dig också
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar