Bird Owl

Inte för att dömma någon..

Jag vet att jag kanske är den sista som ska dömma med tanke på de saker jag hittar på ibland men ändå..
Det här tycker jag är väl över gränsen även för mig..
 
Det är en tjej som är ett år äldre än mig och firar ett år med sin pojkvän idag eller bör man säga gubbe? hennes ''kille'' ligger på 50+ och hon är bara 17! Bara jag som tycker att det rent ut är äckligt? 
 
Kärleken har inga gränser och kan stå igenom allt men ändå. Sen frågade jag min pappa och han säger att han skulle ha accepterat det? Visst är det 21 år mellan honom och mamma men det funkar ju ändå att leva ihop då ju. Ochdet är ju inga 35 år?!
 
Om dom nu skulle hålla så länge så skulle deras liv aldrig gå ihop för runt då när hon börjar jobba går han i pension och senare om hon vill ha barn så har väl han hunnit bli steril!
 
Som tonårig så bryr man sig inte och man kan inte hjälpa sig själv men som 50+ åring?
 
JÄVLA PEDDOFIL!! Han har inget han kan vinna på igenom att vara med henne och att han plötsligt går och blir kär i någon i gymnasietr är ju inte så troligt, eller?

Kommentarer:

Marika - Mino:

skriven

Älskade fru, jag är förkyld just nu men så snart som jag blir frisk så ska jag träffa dig <3

Marika - Mino:

skriven

Älskade fru, jag är förkyld just nu men så snart som jag blir frisk så ska jag träffa dig <3

Svar: okay krya på dig hjärtart <3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar