Bird Owl

Försök att förstå den här känslan

Jag gör inte det här för att en massa människor ska tycka synd om mig, nej jag gör det för att det känns som att ni förstår mig. Ibland är de som man inte känner de som är bäst att förstå. Ni berättar hellre vad jag ska göra och vad ni tänker istället för att få mig på bättre humör och glömma.

Ibland måste man bara berätta när man inte orkar längre..

Men nu. Försök förstå den här känslan. Du vågar inte åka hem. Du vill inte för där finns någon som alltid klagar på dig:( någon som borde vara programerad att älska dig men ändå bara ger dig inre smärta. Förstör för dig och gör dig ledsen genom endast ett par ord.

Den person finns jämt hemma och du är rädd för honom. DU ÄR RÄDD FÖR DIN EGEN PAPPA!

Kan vara väldigt svårt att förstå men även bär vi inte bråkar och när vi hittar på roliga saker så känner du så här.

Om inte resten av min familj var så underbar så skulle jag åkt för länge sen. Jag försöker verkligen att ta hand om min hund och hålla mig borta så mycket som möjligt!

Men inget duger.

Kommentarer:

anna:

skriven

Åhhh tack, fan din kommentar hamnar i min blogg å ja, jag skriver som det är..tyvärr får jag skit av de av många :( men vaddå..biter sanningen så hårt då vissa inte kan se att jag har rätt i mkt av de jag skriver?? :)
tack återigen för din kommentar den värmer som fan <3

Svar: jag tycker att det du skriver värmer som fan. det finns så många som tycker att man skackar skit för att de inte tål att höra sanningen så nu kommer du och säger precis som det är! jag har en ny idol! <3
Nicole

ladies.webblogg.se:

skriven

haha, det var det iaf! :D kram!

Svar: märkte det när jag kollade länken :P varför bytte du från östra? Kramisar
Nicole

KassandraPalma:

skriven

Jag går i 8:an, dudå?

Jag kan inte säga att jag förstår dig nu när du har sagt att du är rädd för din egen pappa men du kan alltid snacka med mig!! Genom facebook eller nått liknande, jag kan däremot säga att du förtjänar inte att gå igen om den sortens smärta. Du är ett barn som ska vara lycklig dagligen och gråta åt exempel kärleksfilmer eller när du ser nått gulligt. Men den inre smärtans om du har är nått som du egentligen inte borde ha! Du har väl nån att prata med?

Du kan säga åt mig att inte tycka synd om dig, men duuu jag kommer alltid göra det. Du behandlas på fel sätt!!

Svar: Jag började precis ettan på östra gymnasiet :) Nej men det är klart att du kanske inte förstår mig jag fattar det knappt själv.. :/ men jag vet att man kan tycka att det är synd om mig mena jag syftade snarare på att jag inte skrev det av den anledningen utan för att jag behövde skriva av mig :)

kram!
Nicole

emilia:

skriven

Det kändes inte bra och skolan var för stor, kanske låter lite larvigt det där med att skolan var för stor men så kändes det då iaf. Klassen kändes inte så bra heller och det var liksom ingen(förutom en) som jag kände att jag kunde "connecta" med. Bytte då till fria och här trivs jag jättebra! :D Kram

Svar: är det inte många som går där från vår skola? jag har lärt känna flera i ''din'' klass på östra och dom verkar jätte snälla :) men ja nu trivs du i alla fall :) kram
Nicole

Marika - Mino:

skriven

Men älskling, du vet att du får sova här och komma hem till mig mitt i natten.
Han har väl inte rört dig på något sett? Eller slagit dig eller något?
Jag finns alltid här älskling, okej? <3

Svar: nej.. eller en gång gjorde han så att jag fick näsblod men det får jag så lätt så det ignorerar jag:) jag vet att du alltid finns :*<3
Nicole

Emilia:

skriven

Nej, ingen från vår skola där? :) ja, kanske passade dom bättre med dig än med mig :) har du träffat Özge? Hon är jättesnäll, verkligen! :D kram

Svar: jag har inte pratat med henne än, våra klasser har spanska tillsammans ;)kram
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar