Bird Owl

En sjuk grej..

Vet inte vart jag läste det men ah det var någonstans i alla fall.. Det är om en tjej som just fått reda på en grej om sin familj men hon valde att vara anonym när hon berättade.

När hennes föräldrar väntade henne så bestämde de sig för att de inte ville att deras dotter skulle ha mycket sex och med fel personer när hon växte upp.

Så de bestämde sig för att göda henne! De tänkte att om hon är oattraktiv (de tyckte det om man var tjock) så skulle inte några killar bli intresserade av henne...

Fy fan vad hemskt att göra så mot sitt eget barn, hon måste ju må skit nu när hon vet att de har gjort det..

Tänk om hon till och med mådde dåligt över sitt utseende och sen får man veta en sån här sak..

Dessutom så är det jätte många unga som insett att deras föräldrar kanske gör det, tex ger massa choklad för extra finnar osv..

Helt sjukt

Kommentarer:

Matilda:

skriven

så hemskt!

svar: jaa, jag trivs jättebra som brunett :D har ju varit det förr så! <3

har du en bra fredagskväll idag? :)

Svar: igår somnade jag halv nio :P så lite så där.. ;)
Nicole

Elin♥:

skriven

SV: Jag med! jag har sätt säsong 1 och 2 av pretty little liars! :D

Svar: dom är så galet bra!! kram :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar