Bird Owl

Då var läxorna klara :)

Nu på träningen var det as kul för vår senpai var inte där så då hade vi ist en fårn jujitsun så det var helt annorlunda. Så nu har vi tränat lite mer fällning, figh med kniv, brottas och att hitta olika punkter som gör ont :P Så nu skulle jag inte vilja vara min pojkvän för det är troligtvis han som får känna av de flesta punkterna .. Lilla stackaren :P
 
Juste alla har olika ''regler'' och ''krav''' hur de vill att deras kille/tjej ska vara. Det kan var ytliga saker till deras personligheter och när man nu hittat nån som lever upp till de flesta kraven så kommer de yttligare grejer.. Hur vet man att man är tsm, när ska man lägga in första stöten, hur långt ska man vänta innan man har sex osv.. osv.. 
 
HUR ORKAR NI?! jag är inte ytlig när det gäller pojkvänner och jag slutar tänka. Jag bara låter det gå som det går, jag orkar inte bli någon robbot som måste följa sin t.ex inge sex förrän tre månader när man kanske tycker det känns bra efter två?
 
Det låter så löjligt, visst ska man inte göra något som man känner att man inte är redo för men ändå? Det kanske du inte är efter tre månader heller och ska du då göra det ändå för att du bestämde det för länge sen?

Va spontan så tröttnar ni inte på varandra och att överaska med nya saker är alltid rätt osv vad det gäller :)<3
 
f*ck planera

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar