Bird Owl

Då har den här dagen gått också ..:)

super lugn och skön dag med endast en lektion för min del :) Svenskan var inställd vilket gav oss en håltimma på tre timmar..
 
Och helt från ingenstans bestämmer sig två killar i kalssen sig för att åka till sumpan och äta gyros.. Typ grekisk kebab.. Och efter många om och män så drar vi 7 pers till sumpan för att äta. Jag fick ju tyvärr inte äta pga mitt doktor besök vid 14:00 och klart som fan att killarna skulle sukta mig ordentligt då.. Det var en plåga med min kurrande mage.. men ja sen gick jag och bägge tjejerna till sub och handlade mackor medans deras mat skulle bli klar :)
 
Kände att jag kom dom ännu närmre nu än vi va innan! alla skumma konversationer om dröm tjej/kille, sex, otrogenhet, mat, skämt, kärlek, privata saker, abort osv osv.. Men i vilket fall som helst var det sjukt kul och jag fick lära mig att det här..
 
 
när man gör så med fingrarna mot knät så ger det 1/8 dels orgasm.. på nåt jävla vänster :/ så då fick killarna för sig att göra det 8 gånger på typ alla och varandra xD oj vad otrogen jag har varit idag, nej men det där var en av godbitarna på dagen.. 
 
Och utan mat i magen blir man jävligt trött så min gulliga vän fick leka kudde.. Lite jobbigt att jag typ somnade på honom en liten stund men jaja :P
 
sen efter det så skulle jag ta nästa tåg tillbaka mot staden och till doktorn :(
 
 

Kommentarer:

Isabella (tinkerbella.blogg.se):

skriven

Svar: yes alla kort är mina :) Tack!!

Svar: du får lära mig lite ;) dela med dig av dina talanger!
Nicole

Nicole [ Foto & Vardag ]:

skriven

Hej! Jag har en frågestund på min blogg just nu, och jag skulle bli jätteglad om du kikade in och frågade någonting! Det kan vara om bloggdesign, redigering, foto, vardag, mode osv! :) Ha en bra dag ♥

http://twinstars.blogg.se/2012/september/fragestund.html#comment

Svar: ja men det kan jag absolut göra :) blir du lika irriterad som jag på alla läsare som inte komenterar? :P jag går in nu på en gång :) detsamma <3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar