Bird Owl

Bip..:/

Nu är jag i stan och pratar med en nånting som ska kolla om jag ska få vara med i en undersökning. Troligt vis får jag och det handlar om grejen med min mage:)

Så om så ska jag i 6 månader få göra övningar som kanske får mig att må mycket bättre.

Nu har hon och jag pratat jätte länge om allt i mitt liv! Så jag blev lite tårögd i vissa sammanhang, tex det om min pappa och min bortgångna bästa vän Ebba :(

Det var ganska jobbigt men det är första gången jag pratar så öppet med någon. Inte ens när jag pratade med kuratorn pratade jag om min pappa...

Men nu så sitter vi här i alla fall och jag hoppas att allt med min mage ska bli bra! För jag orkar knappt med det längre...

Ska kanske göra ett video inlägg om vad det är med min mage eller ett vanligt inlägg om nån skulle vilja veta;)
Skriv om jag ska göra det:)

Kommentarer:

Matilda:

skriven

svar: det blev ganska så bra faktiskt! :D

tack så mycket, har du lust att göra ett bloglovinbyte kanske? :) kram<3

Svar: Hehe jag har inte skaffat det än:P men ah sen när jag har det så:) Kram<3
Nicole

Elin♥:

skriven

SV: haha tyvärr...! Åh tack :D

Marika - Mino:

skriven

JAG VILL VETA!!!

Svar: En älsk du vet ju redan;)<3
Nicole

NILES (FOTO & VARDAG):

skriven

nu är dagens blogg utsedd, se om de blev du! :) http://niles.blogg.se/2012/september/just-me.html

Elin:

skriven

Vilken fin blogg kolla gärna min och min kompis:D

Svar: tack :)
Nicole

esther:

skriven

Usch vad hemskt,, jag skulle verkligen inte klara att någon av mina kompisar gick bort :(

Svar: Nej det gör man inte heller.. Jag kan bryta ut i gråt helt plötsligt och det är mer än ett år sen det hände:/
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar