Bird Owl

Åhhhh!

idag så har jag och min nalle björn firat att vi har varit tillsammans i snart ett år! :* egentligen är det på måndag men  med våra 17 mil mellan så hinner vi inte ses och äta så det blev idag :)
 
imorse så fick jag äntligen ge bort min present och jag har aldrig sett honom så glad. han rå älskade den och sen råälskade han med mig.. :$
 
sen gick det ett tag så gick vi och duschade och fixade i ordning oss, åkte till stan, hämtade min mobil på lagningen och fick komentaren ''det ser ut som om du varit med i det albanska kriget och andvänt den som sköld'' :P och efter det så åkte vi till fridays :)
 
jag tog någon tacco grej och Adam dom eftertraktade revbenen!! fattar inte att han åt upp allt men iaf.. sen när vi gick hem så sa han att vi skulle gå till höger om plattan av någon anledning men han vägrade att säga varför..
 
lite smått nervig blev jag men ja, vad ska man göra? 
 
sen drog han in mig på ur och penn och köpte mig ett jätte fint halsband :D
han satte på mig den och sa '' you already got the key to my heart, and know you can show it'' tror du jag smällte lite eller?! blev så sjukt glad!!
 
sen på tåget på vägen hem så var jag så otroligt mätt, och när jag blir mätt så kan jag spänna ut min mage så att jag ser gradvid ut.. så klart att jag gjorde det också hela vägen hem. Fan va argt vissa kollade på Adam efter att de hade kollat mig i ansiktet och sett min mage.. Han blev så himla generad och irriterad på mig men jag bara fortsatte att smeka och spänna ut magen :P
 

Kommentarer:

Marika - M:

skriven

Marika - Mino

Anonym:

skriven

Alltså åh, ni är verkligen perfekta för varann<3 /Marika

Svar: tack Marika<3 !
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar