Bird Owl

3/9-12 ett fantastiskt år!

Tänk att det redan har gått ett helt år sen första gången jag kunde ta din hand i min och tänka att du var min!♥ jag älskar dig något otroligt min ängel:* det är dig mitt hjärta slår för varje sekund! Det här året med dig har varit helt fantastiskt och jag hoppas det blir många till!! Du är mitt allt och jag vill inte ens tänka tanken på vad jag skulle vara utan dig. Du gav mig ett gelt nytt liv och så mycket att se fram emot! Det känns så rätt ock äkta och jag hoppas att det aldrig ändras. Med varandra så beter vi oss fortfaradne som nykära mitt hjärta! det är inte många som har det som vi har och som du sa ''Du gör mig till en bättre människa och därfrö tänker jag aldrig släppa dig'' :* <3 Adam♥

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar