Bird Owl

uppslagna knogar och trött i pallet!

En hel träning utan att man kan sparkas och fightas ordentligt för att man har gjort illa benen slutade med att man fick köra säck i 30 min och styrketräning efter i 30 min. När man är så begåvad att man slagit upp knogarana på boxningssäcken så är det inte lycket att göra armhävningar på seiken sen (seiken= knogarna till pek och lång fingret resten ska inte nudda marken. 
 
Så det blev lite blodiga märken där jag hade varit men jag känner i alla fall att jag bidragit något för mig själv utan att andvänt benen :)
 
och nu så skrev jag om gasnak mycket i uppsattsen som jag börajde på igår kväll och som ksa in idag. Nu är den skickad i alla fall men jag insåg att den var riktigt osammanhängande. Men efter ett tag insåg jag att jag är för trött för att orka bry mig så det blir som det blir..
 
sov gott sötnosar!

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar