Bird Owl

Tupp lurs dröm:P

När man somnar mitt på dagen efter att man har ätit så drömmer man ganska konstiga saker!

Jag var djurskötare på ett zoo och ansvarade för att på zoombiefierade utomjordiska krokodiler som satt i samma gård inte skulle para sig.. Men jag blev förförd av att titta bort när de åt för det var blodigt (jag är blodrädd i riktiga livet). Nästa gång som jag tittade så var de redan fullt igång med att ploppa ut ägg åt höger och vänster!

Äggen var laddade och där de landade sprängdes allt i deras närhet. Jag svimma av tjocken och när jag vaknade sprang det runt krokodil bebisar överallt! De andra djurskötarna byggde upp en gummi pool att gömma sig i (av nån jävla anledning..)

Vi ville bli av med dem! De var alldeles för många och åt för mycket så att ett rymdskepp sög upp oss för att vi skulle få en chans i en tävling att vinna tillbaka jorden som den var. Tävlingen stod mellan vår jord och alla andra planeter som ville att vi skulle få ett helvete. Det gick ut på att de spelade en låt bland annat Rihanna- diamonds och så skulle man gissa så fort som möjligt:/

Det gick hur som helst inte vägen för oss.. Så om du ser en krokodil fri på gatan.. Skyll på mig!

Kommentarer:

Maja:

skriven

SV: tack så jätte mycket! :D

Svar: så lite så :D
Nicole

p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -:

skriven

Sv:
Ja preics. Jag tycker att liite känsla måste man ha när man ska ta bilder !!

kram :]

Svar: ja jag tror inte att jag har den för de ända bilderna som blir riktigt bra är på min hund :/
Nicole

mirre:

skriven

hahah sjukt ont gjorde de i alla fall, stackars oss ;)
Fin blogg du har!

Svar: ja det typ skaver eller hur man nu ska säga :P tack :D
Nicole

emma ~ sjufoto! ★:

skriven

sv: aw tack så mycket du! :') blir så glad. :D
Ha en fin kväll, kram.

Svar: så lite så detsamma :)
Nicole

ellencarlsson:

skriven

SV: Ja! Älskar den :)

Svar: det är liskom en ring.. fast en fyrkant :D
Nicole

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

skriven

sv; haha ;)

Svar: dom är ju kungar båda två ;)
Nicole

Svea Westerlund:

skriven

sv: tack så jätte mycket :D

Svar: så lite så :)
Nicole

majken:

skriven

Visst, säg till när du följer mig!<3

Svar: nu följer jag dig :) jag blev nummer 534 din tur <3
Nicole

Mirjam:

skriven

Haha ja, det var ju en lite konstig dröm. xD

Svar: ja jag har vunnit små tävlingar för bästa ''sagan'' och sånt när jag bara skrivit ner något som jag har drömt :P
Nicole

Jasmine:

skriven

Svar: Tack, vad är det du tycker är fint med min blogg?
Kram

Svar: jag gillar headern och allt rosa kram :)
Nicole

Nelly:

skriven

hehe tack:)

Svar: så lite så :)
Nicole

sofia och sandra :):

skriven

Fin blogg du har, älskar designen :)

Svar: tack så jätte mycket :) jobbar på att få den att spegla mig själv :)
Nicole

Mathilde:

skriven

Fin bild du har på headern. =D

Svar: tack :D min kopis är lite utav ett data freak ;)
Nicole

madde!:

skriven

sv: åh tack desamma:)
haha ja såklart;)

Svar: så lite så :)
Nicole

A N N N A I Z (Annis):

skriven

SV; Tack! :)

Svar: varse :)
Nicole

MARIA - mode, outfits & inspiration:

skriven

SV: tacktack :D kram!

Svar: så lite så kram :)
Nicole

Moa:

skriven

sv: ja jag åkte med familjen, mina grannar och min bästis :) btw as snygg mus du har på din blogg ;)

Svar: haha tack jag gillar mustacher uppenbarligen :P det bästa är typ dansa på kvällen och all mat :P
Nicole

Sarah Persson:

skriven

Så härlig blogg du har!

Svar: tack detsamma! bilden i headern är jätte fin :)
Nicole

mirre:

skriven

HAHA hatar såna drömmar!!

Svar: eller hur det är bara mysko !! :P
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar