Bird Owl

Titta upp mot himlen och säg vad du ser

Du hatar mig och vill aldrig ha med mig att göra igen. Sen ringer du och grattar mig på födelsedagen.

Några stycken kallade mig saker för att jag bröt ihop i somras och inte stod ut längre, ni trodde jag ljög och behandlade mig som skit.
Ni hälsar när vi ses.

Sist jag såg dig så försökte du slå mig men det slutade med att du låg på backen. Du knacka på för nån dag sen och frågade om vi skulle hitta på nåt.

Livet är för kort för att spendera att vara arg men för långt för att stå ut med att bli behandlad som skit. Många vet jag inte vad jag gjort dom men jag orkar faktiskt inte bry mig längre.

Kolla upp mot himlen och säg vad du ser. Ett mörker som tynger dig och miljontals saker som lyser för dig. Stjärnor och solar lyser upp mörkret. Du kommer alltid märka att vissa är falska och då känner du mörkret. Men kom ihåg att ljuset finns alltid där. De som gillar dig för den du är finns alltid där.

Kommentarer:

Marika:

skriven

Men älskling, vad har hänt? <3

Svar: nej inget bara allmänt <3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar