Bird Owl

Kommentarer:

Matilda :

skriven

Jätte fin blogg! älskar den lilla muschen som följer efter pilen jämt och ständigt;) Tänk på något bra! Så kanske du inte mår dåligt! hoppas du blir gladare!

Svar: tack den är söt :) jag försöker men läs nästa inlägg så förstår du varför det är svårt..
Nicole

Jennifer:

skriven

Tack men gumman vad är det som har hänt?!

Svar: problem som bara blir värre med tiden, jag orkar inte mer..
Nicole

Emsi:

skriven

Älskar dej, ön jag kunde skulle jag fixa allt för du är värd så mycket mer än det här mun finaste vän. Fattar inte hur du kan vara så stark<3

Svar: inte jag heller men jag börjar falla samman nu.. <3
Nicole

Emsi:

skriven

Väldigt mycket stav fel om inte ön och min inte mun, men du fattar poängen ;)<3

Malin Jonsson:

skriven

Usch, inge roligt att känna sig otrygg hemma. Det stället man ska känna sig trygg på är ju hemma! Hoppas du mår bättre snart ♥

Svar: Vi går på möten och sånt för att lösa saker men hittills inga framsteg:( men tack ändå<3
Nicole

Malin Jonsson:

skriven

Okej tråkigt att höra. Styrke kramar till dig! ♥

Svar: Tack det behövs:) men så länge det är lov så bor jag inte hemma;)<3
Nicole

Verna:

skriven

Fin blogg du har!

Försök att aktivera dig med saker som får dig att må bra! Förstår hur du känner och har varit på samma ställe i livet, sökte mig bort från hemmet och livet för att må bra och vara glad. Det funkar bra att skriva av sig precis allt man känner, du får försöka få ut allt liksom på nått sätt som passar dig! Puss och kram! Hoppas du mår bättre snart!

Svar: tack :D
tack för tipset, jag mår bra när jag tränar, är med min pojkvän och är i skolan osv men så fort jag är på väg hem igen får jag en klump i magen.. jag har inte berättat något förrän för en månad sen för någon och bara det att jag började skriva om det gjorde det mycket bättre :) puss på dig också och åter igen tack! <3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar