Bird Owl

Säga "jag älskar dig"

Hur kan tre små ord med 12 bokstäver betyda så mycket och vara så sjukt svåra att säga om man menar det?!

När man var liten sa man det jämt till alla och jag kan fortfarande säga det till släktingar men oftast när jag säger det är det på skoj, typ "haha du är sämst :P" "älskar dig också;)"

Så hur kan de både betyda allt och inget? Det blir bara svårare att säga ju längre man väntar och ju mer man tycker om personen, tycker jag. Man vill inte att det ska bli fel eller få ett konstigt svar tillbaka fast att man vet att person känner lika dant tillbaka.

Minns själv förra sommaren när ett ex sa " jag älskar dig!" Och jag inte tänkte mig för och svarade "men så trevligt"

Det var ett ogenomtänkt misstag men det är sånt man är rädd för.. Nu så beror det på massa andra saker också när man blivit äldre.. Jag frågade senast igår några stycken den här frågan " säger man jag älskar dig första gången innan, under eller efter första sexet?"

De flesta sa under tiden eller efter.. Men är det inte sånt man ska vara jätte säker på innan? Jag vet att jag själv sa efter men det var typ två månader efter för att det bara inte blivit av:/

Growing up as me is a bitch, I think to much!

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar