Bird Owl

ÖNSKEINLÄGG!

vet inte varför men jag känner för att göra ett och vissa gnällde på att jag bara skrivit ett riktigt intimt inlägg och det var det om hur man steg för steg ger en bra avsugning..
 
förlåt ni vuxna som läser det här, men typ alla tycker att spnt här är intresant så sluta läsa nu om ni inte står ut, jag menar jag är itne ett barn längre och jag vill att min blogg ska vara lite som en dagbok..
 
I alla fall så att bero på intima saker så fick jag en dildo i present i helgen XD vette tusan vad jag skulle säga så h´jag gjorde som jag brukade och bara skrattade.. 
 
Sen i skolan idag så diskuterade vi att ha trekant och då sa min kompis att han aldrig skulle ha en trekant där två är killar och sen sa en tjej att hon aldrig skulle ha det med två tjejer.. sen kollade hon på mig som ''eller vad tycker du'' och fan jag kunde inte låta bli att bara garva och titta bort.. Det gav inga felaktiga signaler alls.. och sen när alla satt där och kollade på mig för att fatta vad det var som fick mig att känna mig träffad så sa första snubben på skoj ''nä men det var nog med tre tjejer i den trekanten'' och när han märkte att det fick mig att skratta ännu mer så skämdes han..
 
inte jag.. utan HAN! XD det verkade bara vara han som fattade det om ens han gjorde de för de andra såg lika frågadne ut efteråt men jag undrar om bilden de hade om mig ändrades först när jag sa att jag aldrig varit packad och nu när de hörde de här.. jaja jag kan leva med mig själv så det går vägen det här (a)
 
förlåt men jag var bara tvungen --->

Kommentarer:

Jenny:

skriven

Trodde inte du hade så mycket kunskap om det med tanke på din ålder...

Svar: Gnag lider utav för mycket fritid, galen omgivning och nyfikenheten står mig upp till öronen;)
Nicole

louise:

skriven

tjenare snygging :) vad gör du för kul just nu?? kramar

Svar: Hejsan hejda;) jag bakar en kladdkaka och packar in presenter för min mamma fyller år idag:D vad sysslar du själv med? Kram
Nicole

louise:

skriven

oj, grattis till henne. Jag bara kolla på tv serie :)
kram

Svar: vad kollar du på kram? :)
Nicole

louise:

skriven

på grey's anatomy :)

Svar: känner mig lite forever alone som inte förljer den när alla pratar om den.. :)
Nicole

louise:

skriven

du borde börja kolla på den, den är asgrym. jag tror nog att du kommer gilla den :)

Svar: det gör jag säkert:)
Nicole

louise:

skriven

jo :), hoppas du har haft en jätte trevlig dag idag :)
kram

Svar: jadå detsamma :) kramisar till dig med <3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar