Bird Owl

Lov!!

Märktes i skolan idag att det är lov snart för alla var helt hajpade och borta!

Sista lektionen var med vår älskade matte lärare som vi gillar så mycket.. Eller inte..

Hon blev så förbannad efter bara 10minuter i klassrummet satt hon tog sina grejer och gick ut! Visst att lärare får elever att gå ut ibland men tvärtom? Vi visste ju inte om hon skulle komma tillbaka eller inte så vi kunde ju inte direkt gå..

Och om man kollade in i klassrummet såg man massa elever springa runt och kasta pappersbollar på varandra:P men ja det var ganska kul tills läraren kom tillbaka och hade rektorn med sig!

Så nu har man fått skäll av rektorn två dagar i rad:P det ser inte just ut för mig;)

Sen efter så var jag och hon jag åker tåg med så inne i samtalet så jag struntade att gå av på min station så att vi skulle kunna prata vidare:)

LOV!!<3

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar